Az ELECTRA elektronikus ügyfélterminál rendszer elterjedt, megbízhatóan működő, magas fokú biztonsággal ellátott program, amelyet Magyarországon számos, külföldi és vegyes tulajdonú bank is egyaránt használ.

A program segítségével könnyen lekérdezheti a számlájára, számláira vonatkozó információkat, átutalásokat kezdeményezhet, egyedi, vagy akár csoportos megbízásokat készíthet és juttathat el a Takarékszövetkezetbe. Bármikor tájékozódhat a Takarékszövetkezet által nyújtott árfolyamokról, kamatokról és egyéb kondíciókról.

Így könnyen, gyorsan és teljes biztonsággal juthat naprakész információhoz, intézheti napi pénzügyeit, miközben jelentős időt takarít meg.
Electronic Banking szolgáltatásunkat irodájából, egy, vagy akár több telephelyéről az Ön telefonvonalára kapcsolt modem és az általunk rendelkezésre bocsátott ügyfélprogram segítségével veheti igénybe.

Electronic Banking kapcsolat létesítésének feltételei:
- IBM PC kompatibilis számítógép (486DX vagy CPU)
- 60 MB szabad hely a winchesteren min. 16 MB memória
- VGA, vagy SVGA grafikus kártya (800x600 felbontás, 256 szín), színes monitor
- Windows’95 vagy magasabb verziójú operációs rendszer (98, ME, NT, 2000, XP)
- analóg vagy ISDN modem, xDSL kapcsolat
- nyomtató (opcionális)
Az ELECTRA ügyfélprogram telepítése:
    A telepítést a Takarékszövetkezet által felhatalmazott szakember végzi az ügyfél által megadott telephelyen, előre egyeztetett időpontban a felhasználók jogosultságait, az aláírók nevét és annak rendjét a szerződés megkötésekor az ügyfél határozza meg.

Az Electronic Banking rendszer használatának költségei:
    Az egyszeri és rendszeres díjakról tájékozódjon honlapunkon „Forint betét kondíciók” menüpontban.
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését és további információra lenne szüksége, Takarékszövetkezetünk készséggel áll rendelkezésére egységeinken. 
Takarékpont

NetBOSS

Diákhitel